College Highlights: Undrafted Free Agents

Watch college highlights from the newest members of the Atlanta Falcons.

#InBrotherhood #AtlantaFalcons #RiseUp #NFL

Subscribe to the Atlanta Falcons YT Channel: https://www.youtube.com/atlantafalcons?sub_confirmation=1
For more Falcons videos: https://www.youtube.com/user/AtlantaFalconsNFL/videos

For more Falcons action: http://www.atlantafalcons.com
Like us on Facebook: https://www.facebook.com/atlantafalcons
Follow us on Twitter: https://twitter.com/AtlantaFalcons
Follow us on Instagram: https://www.instagram.com/atlantafalcons/

27 Comments

  1. SheLuvzAlucard _ on August 21, 2020 at 10:58 pm

    Jayson Stanley cop

  2. Jordan D on August 21, 2020 at 11:00 pm

    Let’s get this bread bois

  3. hilyfe01 on August 21, 2020 at 11:02 pm

    Rise Up nation come like and sub!!!

    https://youtu.be/a0xqGANpjck

  4. Sparryax on August 21, 2020 at 11:05 pm

    We’re serious about protecting Matty Ice this season.

  5. MaStErMiNd MuSiC on August 21, 2020 at 11:06 pm

    Yeah I feel like we have our skill position players. All we have to do is protect Matt and let him do his thing and we’ll be all good.

  6. Fear Fro on August 21, 2020 at 11:07 pm

    1

  7. Joshua Daniels on August 21, 2020 at 11:08 pm

    Aye love seeing my bulldog up there

  8. Preston Flowers on August 21, 2020 at 11:09 pm

    GO FALCONS AND RISE UP ATLANTA… WELCOME TO THE BROTHER HOOD… LET’S GO DEFENSE…

  9. syminite1 on August 21, 2020 at 11:09 pm

    Gotta have some quality depth, so yeah, let’s see what they got.

  10. DimeBag Darrell on August 21, 2020 at 11:12 pm

    I want durrant miles and del Shawn Phillips and Parker Baldwin and cj worton to make the team

  11. Pancho Villa on August 21, 2020 at 11:16 pm

    Anyone else think that Khalil Lewis could make a good future replacement for Mo?

  12. Mecca on August 21, 2020 at 11:16 pm

    🔥

  13. 808bboarder on August 21, 2020 at 11:22 pm

    Hell yeah welcome to The Brotherhood!!!

  14. Chris Edwards on August 21, 2020 at 11:24 pm

    Bruh, when I tell you coach dont want the defense to even look at Matt Ryan with all of these offensive linemen we picking up lol

  15. Mecca on August 21, 2020 at 11:27 pm

    😈

  16. Gamechanger Sports on August 21, 2020 at 11:30 pm

    RISEUPPPPPPPPP

  17. OG-PUR1FI3D x on August 21, 2020 at 11:31 pm

    A Is For Anger They Bring On The Field,T Is For Team Work,L Is For Loyalty They Nobody Left Them,A Is Awesome Draft Picks The The Falcons Selected,N Is For No Int’s This Season,T For Truck The Other Team,A Is For All The Effort That The Falcons Gave Last Year It Spells Atlanta

  18. Ahmmad K. on August 21, 2020 at 11:35 pm

    I have calc 2 with Del’Shawn Phillips ☃️

  19. hilyfe01 on August 21, 2020 at 11:36 pm

    Olamide Zaccheaus gotta make this roster!🤯

  20. Jesse Benton on August 21, 2020 at 11:37 pm

    Stanley! He’s such a freak, I’d love to see him make the transition to DB with us.

  21. Manato019 on August 21, 2020 at 11:37 pm

    Rise up

  22. 6ixSzn Tv on August 21, 2020 at 11:43 pm

    WHERE IS TONY BROOKS JAMES ? Wtf he literally the best UDFA you pick up and you forget him WOOOW

  23. Seargent AR-10 on August 21, 2020 at 11:44 pm
  24. TheBeastAmongUs on August 21, 2020 at 11:44 pm

    Devon Johnson looks like a big dude

  25. Baby Mylo on August 21, 2020 at 11:49 pm

    Rashard causey????

  26. f habersham on August 21, 2020 at 11:53 pm

    Welcome to the Brotherhood youngbloods

  27. King T'Challa on August 21, 2020 at 11:54 pm

    Keep olamide forsure.. some of these guys would be been better draft picks than who we picked up during the draft

Leave a Comment